Park halindeki otomobil alev alev yandı
OSMANİYE – Osmaniye’nin Kadirli ilçesinde park halindeki otomobilde çıkan yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü. Yangın sonrası otomobil kullanılmaz hale geldi. Edinilen bilgiye göre ilçeye bağlı Cengiztopel mahallesi yeni otogar civarında park halindeki otomobilde henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Alevlerin bir anda otomobilin her yerini sardığı yangında alevleri görenler durumu 112’ye bildirdiler. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangına müdahale ederek söndürdü. Olayda yaralanan olmazken, tamamen yanan otomobil kullanılmaz hale geldi. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Avrupa Turu ile Unutulmaz Bir Deneyim
5796 kez okundu
3
Bebek Sünneti
3295 kez okundu
5
Youtube izlenme satın al
2292 kez okundu