“Organ ve Doku Bağışı Haftası” kapsamında Çıldır Meslek Yüksek Okulu öğrencilerine yönelik olarak seminer düzenlendi.
ÇMYO Konferans salonunda düzenlenen programda Ardahan İl sağlık Müdürlüğüne bağlı Çıldır Toplum Sağlığı Merkezi, Organ Bağış ekibinden Sevda Bulgay ve Elif Burta organ bağışı hakkında önemli bilgiler verdi.
2024 Aralık ayı sonu itibariyle 32038 vatandaştan organ bağışı beklemekte olduğunu ifade eden konuşmacılar; tedavisi yalnızca organ ve doku nakli ile mümkün olan hastalıklar için bağış yapılaması hususun da insanların gönüllü olarak destek vermeleri gerektiğine vurgu yaptılar.
Program sonunda ÇMYO dan dört öğrenci organ bağışçısı olmak için başvuru yaptı. – ARDAHAN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2252 kez okundu
2
Beste Açar, babası Kayahanâın mezarını sevgilisiyle ziyaret etti
2179 kez okundu
3
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1870 kez okundu
4
Takı ve makyaj uyumuna trend örnekleri sizler için derledik.
1819 kez okundu
5
Günlük burç yorumları: 15 Mayıs 2025 Perşembe
1752 kez okundu