BilecikFutbol Akademi Kulüp Başkanı Yasin Aykol, Vali Şefik Aygöl’ü makamında ziyaret etti.
Kurulduğu günden bugüne kısa zamanda U9-U10-U11 takımlarında katıldığı turnuvalarda adından söz ettiren Bilecik Futbol Akademi Kulüp Başkanı Yasin Aykol, Vali Şefik Aygöl’ü makamında ziyaret etti. Yapılan ziyaret sonrasında kendisinin arkasında Şefik Aygöl yazılı kulübün 11 numaralı formasını hediye eden Başkan Aykol, “Kendisine daha sağlıklı daha ahlaklı bir nesil yetiştirebilmek için ‘Önce iyi insan sonra iyi futbolcu’ sloganıyla yola çıktığımızı, hedeflerimize ulaşabilmek adına misyonumuz, vizyonumuz ve projelerimiz hakkında bilgilendirmede bulundum. Sporun ve sporcunun her zaman destekçisi olan valimize nazik kabulleri için teşekkür ederken, çocuklarımıza da Vali amcalarından bir sürpriz sözü aldığımızı da haber vermek istiyoruz” dedi. – BİLECİK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Kaan Ayhan: “Umarım Yusuf Akçiçek’e faydamız dokunur”
1356 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1204 kez okundu
3
2 isme büyük şok: Süper Lig’de 17. haftanın hakemleri belli oldu
1091 kez okundu
4
Galatasaray’da Göztepe mesaisi
876 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
850 kez okundu